سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مؤمنان نزد خداوند متعال، کسی است که در راه فرمانبری خدا بکوشد، خیرخواه امّت پیامبرش باشد، در عیب هایش بیندیشد و آگاه گردد، خِرد ورزد و عمل کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
مدرسه علمیه نجمه خاتون(سلام الله علیها)
 
درکدام جبهه قرار داری؟

هر فتنه را 3 جبهه است،جبهه ی اهل حق،جبهه ی اهل باطل وجبهه ای را که غبار بر خواسته و حق و باطل را به هم آمیخته اند وکثیری را در شک و تردید بین حق و باطل گرفتار کرده اند. فتنه هایی که از رورز بعثت شروع شده است و هر چه به سمت آخرالزمان آید سخت ترو شدیدتر شود!
حال توکجا ایستاده ای؟ فرض بر این است که دوست داری در جبهه ی حق باشی! اما کجای این جبهه ایستاده ای؟ آیا همین که در جبهه حقی از فتنه رهانیده ای؟
جبهه حق امامی دارد وجبهه کفر هم امامانی! وتو اگر در جبهه ی حقی با امام ورهبرت چه نسبتی داری؟ تو میخواهی برای امامت چه نقشی را بازی کنی؟


این را یک هشدار بدان،که میتوان طلحه ای بود فدایی پیامبر(صلوات الله علیه)ودشمن علی(علیه السلام)میتوان در احد کنار علی شمشیر زد و در جمل به روی علی! میتوان در فتنه سقیفه وشورای شش نفره با علی باشی ودر جمل علیه علی! میتوان همسر پیامبر بود ودشمن وصی پیامبر! میتوان حافظ قرآن بود وشب زنده دار ولی فرق علی را هم با شمشیر زهرآگین شکافت! میتوان سر لشکر سپاه حسن(علیه السلام)باشی ولی سر از خیمه ی معاویه درآوری! میتوان هم بازی حسین(علیه السلام) باشی

و قاتل حسین در میانسالی! میتوان میتوان فرمانده لشگر علی(ع)بود در صفین و حسن(ع) را شماتت کرد به خاطر صلح با معاویه ولی در کربلا سر از تن حسین جدا کرد!
اما میتوان با پیامبر در احد شمشیر زد ودر صفین هم با علی! می توانی بشوی معیار حق و باطل! بشوی شاخص! می توان کاری کرد که وقتی در خونت غلتیدی امامت بگوید این عمار! میتوانی یار باشی برای امامت نه خار! میتوانی عجم باشی و از اهل بیت پیامبر! و مشکل گشای جنگ خندق! میتوان در پای درس فاطمه(سلام الله علیها)شاگردی کرد و حافظ شد قرآن را و عترت را وفضه شد! می توان عاشق شد علی را وعاشق شد نخلی را که علی بشارت داده که دار تو میشود به جرم عشق علی و میثم تمار شد! می توان مسیحی بود ولی یاری  گر حسین شد در کربلا!می توان در سپاه یزید باشی ولی حر باشی! وباید حر وبریر و حبیب شد! تا نخواهیم مختار و سلیمان بن صرد خزاعی شویم وقتی که سر حسین برنیزه رفته است.وحال ما کیستیم؟ عمار یا میثم تمار؟ابوذر یا سلمان فارسی؟حبیب یا حربن ریاحی؟
همه مردم خواص هستند پس بدانیم که امروز ما،خواص بر لبه ی تاریخ ایستاده ایم،یا سعادتمند میشویم وبه قله رفیع بندگی میرسیم ویا شقاوتمند وبه چاه ضلالت سقوط میکنیم! راه سومی وجود ندارد!!!

پی نوشت:درقسمتی از متن برای امامان بزرگوار علیه السلام و... گذاشته نشده است.این کار بدلیل فهم بهتر متن صورت گرفته است.امید است که خوانندگان با هر دفعه بردن نام آن بزرگواران خود درود و صلوات را بر آنها نثارنمایند.
                                                                  ومن الله التوفیق
                                                                    درپناه حق

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط طلبه جوان 90/11/27:: 1:30 عصر     |     () نظر